Wednesday, June 13, 2012

DIY: Christopher Kane inspired gem- embellished shorts

אוקי אני לא יודעת כמה ממכם פה ראו את התמונות של רוזי הנטינגטון-וויטלי מפסטיבל קואצ'לה האחרון
(תמונה מתחת לאלו שפיספסו)

רוזי לבשה מכנסיים קצרים מקולקציית S/S 2012 של כריסטופר קיין ומאז שראיתי אותם עליה נדלקתי עליהם בטירוף
בהמלך שיטוטי ברשת נתקלתי ב"עשה זאת בעצמך" למכנס המדובר והחלטתי שאני חייבת לנסות. אז נכון, קצת שיניתי אבל אם באמת בא לכם אתם מוזמנים להכנס לינק ולדבוק בדרך ה"מקורית" או אפילו יותר טוב, תתפרעו ותעשו את הגרסא המקורית שלכם למכנס.

אוקי חברים, בואו ניגש לעניין.

מה אתם צריכים?
-ג'ינס קצר
-צבע לבד (תצחקו אבל לא היה לי צבע לבד בבית אז פשוט לקחתי צבע אקריליק מקופסאת היצירה של אמא, עבד יופי)
-דבק לבד
-אבנים (כאלה שקונים בחנויות יצירה בחמש שקל)
- פרחים מהגינה או אם אתם מעדיפים לבחור בדרך הארוכה- מברשת/מכחול

מה עושים?

תתחילו בלקחת דף נייר, תניחו עליו כמות נכבדה של צבע וטבלו את הפרח בצבע. תשימו לב שהצבע כיסה את כל חלקי הפרח שלא יצאו אזורים בלי צבע אחר כך שתתצבעו על הבד.



אחרי שטבלתם את הפרח בצבע תבצעו כמה נסיונות על הנייר לראות שאתם עושים את זה כמו שצריך ושהתוצאה מוצאת חן בעיניכם. ברגע שאתם מרוצים מאיך שזה נראה תתחילו לצבוע את הג'ינס, תחשבו על זה על כמו לעשות חותמת: תניחו את הפרח, תפעילו לחץ קל ותרימו. אתם מוזמנים לעשות את הפרחים באיזה מרווח וסדר שאתם רוצים, אני עשיתי את שלי במרווחים די סבירים אחד מהשני כדי שעדיין תהיה הגדרה בין פרח לפרח.
* אם תשימו לב שימוש בפרחים נותן מראה מאוד אורגני, לאלו ממכם שרוצים מראה יותר מוקפד מוזמנים להוציא את המכחול בשלב הזה.



אוקי, סיימנו עם החלק המסובך. עכשיו כל מה שצריך זה לקחת את הדבק, את האבנים ולהדביק באמצע של כל פרח.





תניחו להתייבש (משהו כמו שעה) וסיימתם!
אני מקווה שתנסו את זה בעצמכם ותראו עד כמה זה קל ועד כמה אפשר להתפרע עם הרעיון. אפשר לעשות את זה על מכנסיים ארוכים, מכנסיים מבדים שונים, אפילו חצאיות. שלא לדבר על כל הצבעים והאבנים שאפשר להשתמש בהם, באמת שהאפשרויות הן אין סופיות.

תהנו.

No comments:

Post a Comment